01-02-2016 - Malh de Boulard
06-02-2016 - una altra volta entre Ruda i Gerber
02-02-2016

Aparquem a la Ball d'Estós.Es veu que no hi ha gaire neu, però ja portem al cap la idea de caminar per això sortim amb bambes...Seguim la pista fins al desviament de Ibon de batisielles i Ibones d'Escarpinosa.Continuem pel camí, sense neu, fins a l'Ibonet i Cabaña de Batisielles. Aquí calcem esquís. Posem les bambes a la motxilla per si les mosques baixem per un altre costat.Pugem cap a l'Ibón Azul i cap a l'Ibón de l'Aigüeta de Batisielles, busquem el millor camí i continuem cap a l'ample collada de la Plana.De cop apareix el Pic d'Es Corbets i anem cap al pas a 2792 al costat de la Tuca de Mincholet. Pugem pel vessant Oest de Batisielles S.El darrer tram fins al cim el fem a peu.Poca neu en general, molt poca neu...Per baixar seguim una llengua de neu que ens porta al Collet (2720m) que hi ha entre el Batisielles N i el S. Continuem fins quasi a l'ibón Gran de Batisielles però abans d'arribar-hi retornem al camí de pujada.Molt poca neu en general.Bona sortida malgrat la neu.Marc i Clàudia